Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Dva autoři - Dvě díla - Dvojí obraz světa (Vladimír Neff - Jaroslaw Iwaszkiewicz)
Sikora, Dorota ; Stejskalová, Anna (vedoucí práce) ; Hrabáková, Jaroslava (oponent)
Resumé v českém jazyce Diplomová práce je snahou o představení dvou autorů, a především dvou jejich významných počinů, vytvořených ve dvou různých kulturách, jež je dovršena komparací obou těchto stěžejních děl. Vladimír Neff svým pětidílným románovým cyklem Sňatky z rozumu (a další), obšírně pojednávajícím o životech členů rodiny Bornů a Nedobylů, osvědčil své vynikající vypravěčské umění, které spolu s notnou dávkou ironie a dokonalou znalostí historických reálií činí z této pentalogie Neffovo životní dílo, které se významným způsobem zapsalo rovněž do dějin české literatury. Autor velmi věrně vykresluje v průběhu sta let se měnící obraz Prahy, který přibližuje atmosféru doby vyznačující se úsilím o hospodářský a technický pokrok. Díky z psychologického hlediska důkladně a přesně vykresleným klíčovým postavám zakladatelů zmíněných rodin, z nichž některým Neff přiřkl typicky měšťácké rysy, se čtenáři stávají blízkými svědky jejich vzestupu i pádu. Jarosław Iwaszkiewicz ve svém poměrně rozsáhlém díle Čest a sláva na dopodrobna vykresleném historickém a společenském pozadí představuje život dvou generací. Zachycuje kvapné a někdy krkolomné změny v rámci novodobých dějin i úděl polského národa v pro něj osudových momentech první a druhé světové války. Snahou obou autorů nepochybně bylo vytvořit dílo, které by...
Komparace aktivit bankovních obchodníků s cennými papíry v České republice
Šimunek, Martin ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje bankám jako obchodníkům s cennými papíry na českém trhu. Zaměřuje se zejména na aktivity banky v segmentu investičního bankovnictví. Cílem práce je komplexní charakteristika banky jako obchodníka s cennými papíry v České republice. První část mapuje investiční nástroje a služby, které má banka k dispozici a může je nabízet. Druhá část analyzuje bankovní trh a dále trh obchodníků s cennými papíry v České republice v současnosti. V třetí části je provedena komparace aktivit čtyř vybraných bankovních subjektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.